onsdag den 11. september 2013

Persille koteletter



Hurtig og nem ret, som får en dejlig syrlig smag af citron blandet med frisk heden fra persillen

Retten blev serveret med smør stegte gulerødder, vendt i persille og hvidløg



Info om retten :



Type :
Koteletter
tidsforbrug :
30 min  
Tilbehør :
Kartofler og grønt
Antal personer :
2 personer + 1 kotelet til madpakken :)

 


Det skal du bruge :



500 g koteletter
100 g bacon
200 g champignon
en stor buket persille
4 fed hvidløg
1 citron
salt og peber
lidt smør





Sådan gør du :



tænd ovnen på 200 g alm
Skær bacon i tern, champignon i kvarte, hvidløg hakkes fint og persillen groft
Krydder koteletterne med salt og peber
pres citronen

Brun koteletterne i smørret i 1 min på hver side på en rigtig varm pande

Tag koteletterne a panden. Kom bacon og champignon på panden og steg det i 3 min
Tilsæt hvidløg, persille og citron saften og lad det svitse i 1 min

Kom grøntsagerne i bunden af et fad og fordel koteletter over

Kom fadet i ovnen i 20 min



VELBEKOMME